Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Feber och huvudvärk

Publicerad 2015-06-22 06:44:12 i Allmänt,

Loke har haft feber under helgen, inatt svettades han bort all feber. Igår kväll fick jag feber. Vaknade med sprängande huvudvärk och pulserande smärta i halsen. Hurra. Tur att Kenny är ledig idag, han ska bara sova några timmar då han jobbade inatt. Det betyder att jag bara behöver ha Loke själv fram till 13. Det kommer inte bli lätt men jag ska göra mitt bästa. Aldrig lätt att ta hand om ett barn när man själv är sjuk. 

Då jag är ledig idag hade vi planerat sedan länge att Loke skulle få vara hemma idag, annars hade han vart på förskolan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela