Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Glad midsommar

Publicerad 2015-06-19 06:26:12 i Allmänt,

Kilar in lite snabbt för att önska er en glad midsommar! Här är det regn men vad gör det, nästan tradition i Sverige med regn på midsommar. Min pappa kommer över i eftermiddag och sen går vi tillsammans till skälby gård där de har firande mellan 12 och 16. 

Kenny sover nog hela dagen men idag är det okej. Han ska nämligen jobba inatt. Är inte irriterad på honom längre :) 

Ha de gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela