Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Invasion

Publicerad 2015-06-14 11:45:53 i Allmänt,

Det är invasion av flugor på jobbet. Inga stora hästflugor direkt utan massvis utav bananflugor. Det står skålar med vinäger lite överallt och doften ger mig hvudvärk. Anticimex vart är ni!

Vi är lite underbemmande idag, 14% underbemmande sen är det även några sjuka. Jag är så otroligt gald att det inte ringer efter prognos just nu för annars hade vi suttit rejält i skiten. Jag är väldigt glad att jag endast jobbar till 14.30. Imorgon väntas en helt ledig dag med Loke när förskolan har planeringsdag. Försöker tänka om kring vad jag skriver om. Blir lätt samma sak. Jobb, resa till och från jobb och Loke. Ska försöka strukturera om så det bnlir roligare inlägg ochj framförallt roligare läsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela