Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Min midsommar

Publicerad 2015-06-20 08:29:36 i Allmänt,

Vad jag gjorde igår.  

Vi gick ut efter 8 och plaskade i varenda vattenpöl vi hittade. En väldigt härlig promenad. 








Efter lunch och vila kom pappa förbi och vi gick till midsommarfirandet vid skälby gård.  Även om det droppade lite var det ändå en bra dag. Det blev kväll och pappa åkte hem, jag lagade middag och Kenny åkte till jobbet efter maten och Loke slocknade som ett ljus vid 19. En väldigt härlig midsommar. 

Kommentarer

Postat av: johanna!

Publicerad 2015-06-24 13:27:18

Hej ville bara säga att du har en väldigt rolig och underhållande blogg. pch lokes keps är så söt, vart är den ifrån? :)

Svar: Tack så jättemycket! Den är köpt på hm förra året, vet inte om de har samma modell kvar i år :)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela