Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Ok-stämpel i rumpan

Publicerad 2015-06-10 06:43:22 i Allmänt,

Kramkalas på morgonen. Loke och Charlie kramas varje morgon. Så söta! 
Pratade även med förskolepedagogen om att läkarbesöket gett oss informationen att de hon kunde se i Lokes öron kunde vara en inflammation som inte brutit ut men det kunde även vara rester från förra inflammationen. Allt vi kan göra är att avvakta och leva våra liv som vanligt. Men är det något är det bara att ringa. 

Vi får se om de ringer helt enkelt. Min lillasyster var ett öronbarn och jag vet vad som kan hända. Därför tar jag minsta lilla hint om öroninflammation på största allvar. Allt för Lokes skull❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela