Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

T-shirt på flaska.

Publicerad 2015-06-16 08:11:47 i Allmänt,

Vem vill inte ha T-shirt på flaska, solkräm helt enkelt. Jag har köpt en sprayflaska med solskyddsfaktor 50 som är ordentlig namnad då den ska vara på förskolan. Loke tycker om att spraya men sitter inte gärna still när det ska smörjas in. 

Solens strålar är starka och jag känner att om jag har linne eller T-shirt ska inte Loke tvingas ha långärmat. Då smörjer jag hellre in honom och det som blir över på mina händer smörjer jag in med egna ansikte med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela