Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Vad är det för fel på folk.

Publicerad 2015-06-10 18:57:59 i Allmänt,

Vad hände med medmänskligheten? Skulle åka tåg hem, Kenny hade mött upp mig för att lämna av Loke innan han gick till jobbet. Vi säger hej då och Loke och jag tar hissen till perrongen. In rullar ett äldre tåg, ett med 2 trappsteg. Jag har barnvagn plus Bettan med mig och ber folk som går på tåget om hjälp. Ingen hjälper mig upp, de tittar på mig som om jag är dum in huvudet och sedan stängs dörrarna. Va fan hände. Jag och Loke står kvar på perrongen och får vänta i 20min på nästa tåg. 

Blev så jävla arg och ledsen, kanske överreagerade lite men ändå. Det hjälpte inte heller att Loke var övertrött och gick från skratt till gråt var femte sekund.


Men men. Vi kom hem tillslut och det gick bra att köra både vagn och Bettan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela