Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Onsdagen

Publicerad 2015-03-04 17:10:09 i Allmänt,

Jag är hemma med en öm hals. Loke är frisk från sin ögoninfektion och har vart på förskolan idag. Det hade gått jättebra och Loke är extra trött ikväll efter all aktivering och allt bus med kompisarna. 

Efter att jag hämtat Loke stannade vi vid lekparken utanför porten och lekte. Solen sken och det skrek vår i luften.






Hemma har vi läst lite böcker och bara försökt ha ett lungt tempo. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela