Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fixar och donar

Publicerad 2015-05-14 17:36:38 i Allmänt,

Kenny har åkt till jobbet och jag har börjat fixa inför morgondagens äventyr. Loke och jag ska till Skansen med Madde och Max. Vi tänkte ta med oss matsäck och den håller jag på att fixa. Pannkakor, köttbullsmackor, kakor, satsumas och dricka. Full rulle.

Loke har precis badat och läser en bok i soffan. När jag är klar med köttbullarna ska han få gå och lägga sig. 


Fina killen som lagar mat 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela