Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Förskolans och photoshops magi

Publicerad 2015-05-06 06:48:27 i Allmänt,

Hallå tidiga morgon. Besparades från mardrömmar inatt vilket var otroligt skönt och fick några timmars välbehövd sömn innan jobbet idag. Loke är klar med sin kur och redo att återvända till förskolans magiska värld ett par timmar idag :) 


Jag fick en bild där någon photoshoppat ihop en katt med en gris. Hur söt som helst men inget husdjur jag skulle vilja ha, tänk er hårbollarna den kan frambringa. 


Ha en underbar onsdag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela