Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Grattis Karolina!

Publicerad 2015-05-20 14:01:37 i Allmänt,

Nu tänkte jag vara lite egoistisk och gratulera mig sjölv för jag GT namnsdag idag. Mina bröder och Loke som har namnet Erik i mellannamn hade namnsdag i måndags och jag skickade sms till brorsorna och kramade Loke. Men idag är det inte Erik utan det är Karolina. Kenny är inte mycket för namnsdagar, kanske för att han inte har några mellannamn, jag däremot älskar alla anledningar till att fira. 

Tror jag ska baka något gott till mig själv för det är jag värd :) 


Grattis till mig. Elin Johanna Karolina. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela