Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Smärta

Publicerad 2015-05-24 09:34:15 i Allmänt,

Sitter vid skrivbordet och det verkar bli en lugn söndag "peppar peppar". Jag är trött och min tunga driver mig galen. Har två små blåsor på främre delan av tungan som gör ont, allt jag äter och dricker blir sandpapper. Hela tungan känns som om den utsätts för tusen nålar och det är asnudd på outhärdligt. Det var lite bättre imorse men ju mer jag pratar och ju mer jag rör tungan desto värre blir det.
 
Jag har provat det mesta för att få bort blåsorna, de är för små för att spräcka. Jag har prövat att ha på salt *smärtsamt!*, dricka Ramlösa *Äckligt!*, försökt mörda dem med tandborsten. Jag har till och med provat att försöka skrapa sönder blåsorna med tänderna *plågsamt!*. En annan sak jag märkt är att salivproduktionen ökat och det irriterar det med. Vi får se vart det slutar men smärtsamt är det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela