Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Leksaken

Publicerad 2015-10-17 11:29:56 i Allmänt,

En av de mest populära leksakerna på 90-talet var en Furby. En liten hårig boll som påminde om en uggla som gjorde ljudnivå man kunde ta hand om. Populär var bara förnamnet. Vi hade inte råd med Furbys då och jag fick avundsjukt se på när kompisarna tog hand om sina Furbys. Men nu. Leksaken gjorde en comeback för ett tag sen och jag har varit så sugen på att köpa en. Jag ska ha en Furby. 



Han är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela