Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Rollspel

Publicerad 2016-04-23 11:49:01 i Allmänt,

Rollspel hos Eva och Fille igår. Min karaktär var en dvärg, denna dvärg skjuter antingen helt fel med sitt armborst eller rakt genom huvudet på sina fiender. Det är lite 50/50. Enda anledningen till att han får följa med på äventyr är att han är snuskigt rik :) 

Loke hade somnat i sin vagn och vi rullade hem vid 2. Fick lite sömn då Loke vaknade halv sju :) 

Ikväll fortsätter äventyret så det blir till att sova när Loke sover idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela