Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Kenny mår inte bra

Publicerad 2016-02-14 14:34:37 i Allmänt,

Kenny är förkyld och mår inte alls bra just nu. Han sov hela dagen igår och även hela natten, han har tagit en tupplur mellan 11.30 och 14.30 och mår allmänt blä. 

För att pigga upp honom denna alla hjärtans dag så har Loke och jag bakat en kladdkaka :)


Mycket hjälpsam. Och som seden är fick Loke allians bunken när allt var klart. Jag hjälpte till lite, smet är gott!

Så nu hoppas jag att Kenny snart mår bättre ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela