Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Nappen

Publicerad 2016-02-19 06:44:25 i Allmänt,

Sitter och funderar på när jag och Kenny ska vänja av Loke från nappen. 
Det känns som om han kommer klara av det men han är väldigt klängig med sin napp. Lite Gollum känsla över det hela. Hans älskade napp. 

Hmm.. Jag tror att vi tar ett ordentligt tag efter påsk. Lokes pottträning går framåt, han får sitta när han vill och det händer kanske inte så mycket på pottan men han vill sitta där. Vi kommer lägga i en högre växel runt maj när det är lite varmare ute. 

Men hur fasen ska vi göra oss av med nappen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela