Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Sova i mamma och pappas sän

Publicerad 2016-02-04 11:46:06 i Allmänt,

Vissa nätter vill Loke somna i vår säng, vissa nätter kommer han in till vår säng och då snackar vi runt klockan 4 på morgonen. 

Det är väldigt mysigt men vi försöker inte få det till en vana. Han får sällan somna i vår säng utan då går vi tillbaka till hans säng och ser till att han somnar där. 

Imorse kom han in vid 4, kröp upp på Kennys sida av sängen om somnade om i 2 timmar. Vi vaknade tillsammans av min klocka och det är något visst med hans leende på morgonen. Ett glatt och ärligt leende <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela