Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Spela på gymmet

Publicerad 2016-02-03 19:13:51 i Allmänt,

Upptäckte att man kan välja spel istället för vanlig workout på roddmaskinen på gymmet. Sådana funktioner gör att jag glömmer bort att träna och fokuserar på spelet. Jag satt i 40min på roddmaskinen och spelade ett fiskspel, grafiken var i stil med en gammal Nokia men det var ändå ett spel. Snacka om att jag har ont i kroppen nu. Jösses. 

Imorgon har jag ett fullspäckat schema. Visserligen har jag ledig dag men det är massvis jag ska göra. Loke får en kort dag på förskolan så jag har lite bråttom med allt :) 

Nu ska jag och mina muskler vila lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela