Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Tisdag

Publicerad 2016-02-16 18:01:07 i Allmänt,

Jag har haft tid att reflekterar över mitt arbete på senaste tiden, eller jag har rättare sagt tagit mig tiden. Jag sökte en tjänst men fick den inte för att jag är "för mjuk". 

Jag har sökt en ny tjänst inom företaget men det innebär att jag byter projekt om jag får den. Jag hoppas jag får den men man vet aldrig. 

Jag älskar det jag gör men jag vill mer, vill bli mer. Svårt det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela