Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Bortskämd liten plutt

Publicerad 2014-09-03 18:36:20 i Allmänt,

Efter optikern tog vi en promenad till Ikea där vi även mötte upp Lokes farmor för fika :) Kenny passade på att skämma bort Loke genom att köpa en kryptunnel (mycket poppis) och ett plast torn av annan modell än det han har. Tornet får han imorgon när Kenny vaknat men tunneln busade han med när vi kom hem :)


Imorgon kväll är det vårt allra första föräldramöte på förskolan och min brorsa kommer vara barnvakt. Mötet är vid Lokes sovtid men Hjalle kommer få natta Loke :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela