Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Äntligen!!'

Publicerad 2013-04-24 18:05:37 i Allmänt,

Då kan jag stolt meddela att jag är gravid. Är i slutet på v.19, går in i vecka 20 imorgon och har alltså gått hälften av tiden :D idag var jag och min sambo på ultraljud och fick se vår lilla krabat.

Vi fick reda på att det är en pojke, en stark frisk pojke. Så nu är det Inge långt kvar tills han är här, han är beräknad att dyka upp i 18e september :D

Här är en liten bild på vår vilde som älskar att sparkas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela