Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Underbar kväll

Publicerad 2013-12-21 23:32:22 i Allmänt,

Kvällen har vart helt underbar. Åt för mycket julmat som vanligt men det är tradition :) var mysigt att sitta samlade runt granen och öppna paket. Loke fick fina skor, en godsedjurskatt från Krabat, en bok om barna hedenhös och sen en leksaksgrej. Vet inte riktigt vad de kallas men söt är den :)

Själv fick jag presentkort på kläder, nya spritsar, ett stort kit för avtryck i gips :) Kenny och pappa fick saker de önskar sig de med :D (orkar inte skriva alla då de var mycket) 

Loke fick i doppresent av min syster en fin ram samt kit för handavtryck. Tog mig en stund att göra och med hjälp av Kenny lyckades vi få dit en liten hand :)




1. Bild från dopet samt Lokes hand
2. Leksaken Loke fick av sin morfar
3. Min pappa i sin nya onepiece som han blev otroligt glad för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela