Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Dagen so far

Publicerad 2013-07-11 13:14:30 i Allmänt,

* Efter att ha lyckats få 3 timmars sömn så bar det iväg till jobbet
* Helt slut, gör mitt bästa och får gå hem tidigare (jobbet är snällt det)
* Tar mig djupare in i stan och köper textilfärg och några bodies
* Lunch
* Dags att åka hem

Ska bli så skönt att komma hem. Är väldigt trött. När jag åker ner till mamma sen så ska jag måla lite bodies till lillkillen, sätta min prägel på kläderna. Så jag behövde handla lite färg och annat. Nu ser jag bar fram emot att komma hem, kanske ta en liten tupplur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela