Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fint för alla

Publicerad 2013-07-07 11:53:00 i Allmänt,

Igår spenderade jag och hjärtat tid med hans mamma, alltid lika trevlig :D vi åkte ut till graven där hans mormor och morfar är begravda och insåg att det behövde fixas iordning. Så efter en liten shoppingrunda efter sten, blommor och jord började rensningen. Allt ogräs försvann, blommor planterades och den såg snart mycket fräschare ut :) bara för att ens släktingar inte finns vid liv längre betyder inte det att man ska ha det fint :)

Lillkillen kommer också få hänga med till graven sen även om han aldrig träffade dem. Sen så kommer vi besöka min mormors grav (majoriteten av mina släktingar befinner sig i minneslund men inte min mormor) . Mamma ska visa mig vart den är, mormors kors blev stulet så jag vet inte vart graven är. Men mamma vet som tur är och visar hon mig bara vart så kommer jag lättare hitta den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela