Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Hallå... Är ni där??

Publicerad 2013-07-08 08:52:38 i Allmänt,

Börjar märka att magen är större, tittar jag rakt ner får jag luta mig lite framåt för att se mina tår :)

Att inte längre kunna se tårna bara genom att titta ner är en ny känsla, men jag fann dem tillslut. Sitter jag eller ligger jag ner så syns dem och det är inga problem. Men när jag står så är de mystiskt borta. Antar att även tår behöver ge sig ut på äventyr ibland.

Bild på återfunna tår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela