Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Livet i Stockholm.

Publicerad 2013-07-01 17:41:18 i Allmänt,

Då var man tillbaka i rutinerna, livet i Stockholm med mannen i mitt liv och tillhörande katt :)

Jobbet rullar på och man far dit och sedan hem.

Men allt är inte som det var innan. Vi äter mer i köket nu, dragit ner på intaget av kolsyrade drycker, äter frukost, njuter mer av livet :) härliga förändringar och i september när lillkillen kommer så blir allting nytt igen.

Katt är inte så förtjust i vårt köksbord av glas så den nya bordsduken passar henne perfekt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela