Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Öland

Publicerad 2013-07-15 18:03:35 i Allmänt,

Då är jag framme på Öland igen. Har handlat in lite frukostmat, hjälpt mamma installera nya högtalare, käkat och annat fix och trix. Ligger just nu i sängen och chillar innan jag drar igång med att få mamma att sy ;)

Resan ner gick okej. Sov en hel del men det var svårt att hitta en bekväm ställning att sitta i. Har ont i ryggen men sen skulle lillkillen prompt attacker mina revben så hade svårt att hitta någon form av balans i det hela. Skönt att jag är granna i alla fall :D

På bild är min lilla väska som troget följer med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela