Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Snart slut på vecka 29

Publicerad 2013-07-02 08:16:05 i Allmänt,

Börjar närma mig slutet på v.29. Tänkt att tiden går så fort, känns som om det var förra veckan vi gjorde första ultraljudet och fick reda på att vi var i v.9 :)

Får mindre sömn och lär nog inte få mer sen heller ;) magen känns tyngre och mer spänd och jag känner av lillkillen oftare. Han har hicka på kvällarna så hela magen poppar till och med alla mina hormoner kan jag inte göra annat än att gå "awww".

I sommar fixar vi lägenheten med nya tapeter och då tar vi även tag i att fixa spjälsängen, skötbord och annat behövligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela