Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

1 cm

Publicerad 2013-11-01 14:39:50 i Allmänt,

Köpt nya byxor, sjukt snygga och knäpps bak. De passar bra men försvinner en halv cm i midjan så kommer de passa bättre och vara lite stora. Än får jag inte börja träna men jag äter rätt och är ute och går varje dag. Kan ju köra små övningar så blir det nog bra, lite städning och så :) 

Har ont i mina armar efter en promenad med vagnen. Har knuffat upp den i uppförsbackar och sen gått i nedförsbackar :) ett steg i taget <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela