Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Full rulle

Publicerad 2013-10-20 16:35:50 i Allmänt,

Igår var helt underbart. Åkte in till stan och promenerade någon timma genom gamla stan :) sen tog vi en kaffe (jag tog varm choklad) på espresso house. Vi hittade en härlig restaurang som heter barbeque som hade fantastisk service, riktigt gott käk och sällskapet var det absolut bästa <3

Loke hade sovit, vaknat för mat och sedan somnat om när brorsan var barnvakt. Snäll bebis helt enkelt :)

Idag spelade Kenny discgolf och när han kom hem kom hans syster med compani och hälsade på oss fast mest Loke ;)

Nu är det jag som tar det lungt och vilar lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela