Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Shopping

Publicerad 2013-09-28 20:22:23 i Allmänt,

Idag var det storhandling på schemat :) 

Kenny och jag har inte bil men som tur är så har hans mamma det. Så in med bilbarnstol och iväg vi for. Handlade en massa och istället för att släpa med en barnvagn tog vi 2 kundvagnar och i den ena hamnade Loke fortfarande sittandes i sin bilstol ;)

Väl hemma så var det bara att packa upp för att sen vila. Då Loke är mer och mer vaken så passar vi på att vila när han gör det. Allt för att vara så pigga och klara när han väl är vaken :)

Lite hjort till middag och senare ikväll lite ben och jerrys, nom nom. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela