Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Klart jag skulle

Publicerad 2014-04-03 14:47:29 i Allmänt,

Loke tog en liten lur i sin säng men vaknar efter en stund och skriker. Jag springer från andra rummet för att se vad som händer. MEN... ett stort men...strumpor + halt golv= en halkande Elin. Jag halkar, landar sittandes på min fot med en duns. Upp hoppandes på ett ben och kolla till Loke. 

Han verkade bara haft en mardröm och mår helt okej :) jag har ont i foten, jag kan stödja på den men det smärtar så det är nog ömt en dag eller två.

Klart jag skulle slå mig denna torsdag, det har ju varit en toppen dag


 hittills (läs med ironi).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela