Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Skitnatt

Publicerad 2014-04-27 07:23:24 i Allmänt,

Loke har vaknat en gång i timmen av mardrömmar inatt. Myclet intryck med grillningen igår så jag förstår ju varför. Men det är jobbigt att gå upp hela natten. Kenny fick upp vid halv 5 och la Loke i vår säng. Loke somnade på mig, la jag ner honom vaknade han, så jag hade svårt att sova vidare. Jag fick sovmorgon igår och idag är det kennys tur. Hade ingen lust att ge honom en för jag vill också sova men man får faktiskt göra saker man inte vill. Han förtjänar och behöver få sova ut han med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela