Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Hemma igen

Publicerad 2014-08-19 12:26:02 i Allmänt,

God morgon världen. Loke sov dåligt inatt men det var förståligt efter att ha fått avbruten sömn under resan och tagit in så många intryck. 

Efter frukosten blev det storstädning här hemma. Damm och katthår var överallt som vi fick ta bort. Nya sängkläder i alla sängar och sedan en dusch för art bli av med resdamm och städdamm.


Idag tror jag att vi ska till öppna förskolan som har öppnat igen efter sommarlovet. Men vi får se :)



Blåste lite idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela