Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Shopping och tagandet

Publicerad 2014-08-17 16:52:58 i Allmänt,

Imorgon åker vi hem till Stockholm och de senaste dagarna har hösten infallit med besked. Dessvärre packade jag inte kläder för det så det blev en tur till klädbutiken för att i handla byxor. När vi var på Ullared så köpte jag en stickad tjocktröja men inte några byxor. 

Medan jag köpte byxor var Loke med sin mormor. Loke hade tydligen greppat tag i en mössa som han prompt skulle ha och även fick. Inte ens året och får redan det mesta han vill ha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela