Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

En lite lur kanske

Publicerad 2014-01-23 16:46:05 i Allmänt,

En slut liten Loke ligger i min famn, Kenny tar en tupplur innan han ska till jobbet. Jag vill också sova lite men jag har som regel att aldrig somna när jag har Loke i famnen, aldrig. Så jag får vänta på min tur :) 

Planen för kvällen är att efter att Loke badat ska han få massage och sen ska vi mysa till en film. Som sagt det är planen men vill Loke hellre leka än se film så gör vi det. Just nu är det han som styr och vi får följa hans rytm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela