Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Monsun och router

Publicerad 2014-07-27 19:19:15 i Allmänt,

Åkte in till stan för att möta Kenny efter jobbet och äta middag ute. När jag och Loke äntligen är på Centralstationen så här vi världens åskknall och sen börjar en monsun. Men den varade inte länge och vi kunde hålla oss ifrån regnet. 

Middagen blev grekiskt och Loke ville helst äta våra tallrikar än det han fick :) 

Men nu sover den lille parveln och Kenny installerar en ny router. 
Våran gamla sjunger på sista versen så vi fick investera i en ny :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela