Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

PMS

Publicerad 2014-07-14 18:03:17 i Allmänt,

Tog en liten tur med PMS-karusellen nu på kvällen. Är slut i benen efter en dag på Ikea och outlet med kennys mamma, Kenny har visserligen också ont i benen.
Men när vi kom hem var det som om någon slog om en knapp, hormonerna flödade och allt blev fel. Jag grät för att Kenny var glad (udda!!) och sen var allt helt fel. Fel mat, fel strumpor, Loke var glad och en massa mer. 

Som tur har jag världens bästa kille som tog allt med en skratt och brydde sig inte så mycket. Han såg till att jag åt, att jag var varm och fick så många kramar mitt galna huvud behövde. Att han sedan gick och handlade kanelbullar till mig var en stor bonus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela