Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Same same but different

Publicerad 2014-07-22 07:12:35 i Allmänt,

Kvällen igår gjorde jag och Kenny olika saker men ändå samma :)

Han spelade datorspel, jag satt i soffan med mitt Nintendo och hade tv på i bakgrunden. Efter någon timmes spelande satte jag mig också vid datorn :)

När vi vill göra olika saker så är fet helt okej och vi är ändå nära varandra men vi får vårt egen space. 


Idag är Kenny åter på jobbet så Loke och jag ska ut i parkerna och njuta av den härliga sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela