Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

KdksbslBsbO

Publicerad 2014-03-06 13:45:44 i Allmänt,

Åkte in till stan. Loke skrek och skrek och skrek. Visade sig att han hade ont i magen, en fis på tvären. Men när jag knappt sovit har jag ytterst lågt tålamod och ville bara att han skulle vara tyst. På tåget hem fes han och bajsade, hemma blev det massage och sen ny torr blöja. 

Men jag är så trött, Loke vill leka och aktiveras mer när behöver en powernap. Hoppas på att få sova snart :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela