Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Höstdag

Publicerad 2014-10-28 11:26:31 i Allmänt,

Hallå hösten. Hade tänkt åka till Upplands Väsby idag men min kompis skulle höra av sig men verkar ha glömt det. Så jag och Loke tog på oss ytterkläderna och gick ut. Det ör otroligt härligt ute, Loke häll mig i handen medans vi knatade på.



Vi köpte lite julpapper så jag kan börja slå in julklappar. På vägen hem stannade vi till på lekparken för lite bus. 

Under tiden jag förberedde lunchen så satt Loke och målade. Mycket prickar och mer färg på Loke än på pappret men vad gör väl det, han hade roligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela