Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Torsdag

Publicerad 2015-02-12 17:28:46 i Allmänt,

Min lilla hjälpreda börjar bli riktigt duktigt i tvättstugan. Han hjälper mig ladda tvättmaskinen och även att lägga strumpor och annat i tumlaren, får ha lite koll på vad han slänger i men det är kul att han tycker om att hjälpa till.


Han hade haft en trevlig dag på förskolan med mycket skoj och bus. Fick även en lapp om när vi ska ha utvecklingssamtal. Gah. Vill ju att de ska  bra saker men om de säger dåliga saker vet jag inte hur jag kommer reagera. Oroar mig säkert i onödan men ändå, första utvecklingssamtalet. 


Nu ska vi läsa en saga och varva ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela