Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Hypnos och hunger

Publicerad 2015-03-14 16:55:21 i Allmänt,

Vad är det med barn och teletubbies? Loke ser ut att hamna i trans när programmet visas och släpper inte skärmen med blicken för någonting. Jag var tydligen likadan som barn men minnas bara att det var så spännande med teletubbies, en åsikt som har ändrats med åldern. 

Själv är jag hungrig som en varg och längtar efter middag. Det blir schnitzel med hemmagjord klyftpotatis och bea. Nom nom. Loke har ätit sin fisk innan vår mat blev klar och kommer få något lätt att tugga på när vi ska äta. 



Loke fick smaka på det som var kvar av Kennys milkshake och det var tydligen väldigt gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela