Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Åka runt

Publicerad 2016-04-07 06:43:08 i Allmänt,

Fick tillsägelse av förskolechefen idag. Jag brukar köra min sparkcykel genom andra förskolan för att ta mig till tåget. På asfalt och jag stänger alla grindar efter mig.  Andra förskolan har klagat till Lokes förskolan och hon bad mig åka en annan väg eller leda cykeln.

Det var ingen elak ton, inte skäll på något sätt men mer en uppmaning. Personligen tycker jag andra förskolan är känslig. Men men.. Åkte en annan väg idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela