Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Bettan är tillbaka

Publicerad 2016-04-06 06:44:42 i Allmänt,

Arbetsveckan tuggar på men det är inte vad jag ska skriva om just nu. 

Det är ingen snö på marken och även om det kan regna ibland var det dags att ta fram Bettan, sparkcykeln. 

Därav har det inte blivit någon uppdatering för jag har svårt att skriva och sparka samtidigt. Brukar försöka göra ett inlägg eller två på morgonen. 

Loke älskar att jag har tagit fram min cykel. Eftersom jag lämnar honom varje morgon får han självfallet åka på cykeln till förskolan. Han står på cykeln och jag leder den hela vägen till förksolan. Nej han har inte hjälm på sig då, han borde nog ha en hjälm men eftersom jag leder cykeln i gång hastighet kan ett eventuellt fall till marken vara lika farligt som om han ramlade när han själv gick eller sprang. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela