Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Min dag

Publicerad 2016-04-02 10:35:54 i Allmänt,

Fille har åkt på halsfluss så vårt gemensamma firande blir halverat. Han är smittfri men har inte mycket energi, han kommer orka med lite tårta och så :) 

Min bror och Krnny förbereder en skattjakt för mig så att jag håller mig hemifrån i ett par timmar. Hade fille orkat hade han också varit med på jakten. 

Kenny kommer ha hand om Loke och köket samtidigt. Lycka till :) Kenny kom hem vid 4 på morgonen och fick sova till 8, han är lite sliten och lite trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela