Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Tuff dag kommandes

Publicerad 2016-05-19 06:43:27 i Allmänt,

Träningsvärk i benen börjar märkas av. Måste lära mig att sitta ner oftare. Idag ser jag fram emot jobbet men ändå inte. Har ett tufft möte angående en i mitt team som inte sköter sig. Förutom det mötet blir det nog en strålande dag. 


Idag fyller en av mina bästa tjejkompisar år och dessutom köpte hon radhus med sin kille ihåg. Dubbelt med grattis helt enkelt. Nej nu ska jag ladda upp till jobbet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela