Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

En riktigt god jul

Publicerad 2012-12-25 12:56:00 i Allmänt,

Denna jul var verkligen underbar. Började med att åka in till jobbet (inte så jätte underbart men ändå kul). Missade Kalle men åkte efter jobbet snabbt ibäg till hjärtats mor och han se slutet av Kalle. Sen blev det julbord med majoriteten fisk. Jag är ingen fiskätare men prövade ändå lite olika sorter. Lär inte pröva igen men nu har jag åftt i mig fisk vitaminerna. Sen fick hon sin julklapp som vart lyckad. (En låda från IKEA, katt godsedju från IKEA och presentkort på IKEA)


Efter matkoma och lite tv tittande med trevligt sällskap begav vi oss hem. Slog igång inspelade Kalle och öppnade lite julklappar. Fick ny iphone lurar , top of the line såklar ;) Fick parfymen jag önskat mig sen den släpptes (Red Sin bu Christina Aguilera) och en stor fet godisklubba!

Älskling fick äntligen den present jag arbetat med. Hans klocka. Han har gjort urtavlan själv i koppar och sen är den helt täckt i guld. Jag "lånade" den och graverade in orden "Du.Jag.Vi" på baksidan. Köpte ur och visare and voila, ett byggset!.

Sen fick vi lite andra härliga saker. Mamma köpte världens snyggaste ödla att ha på väggen, precis den vi spanat in oss på. Fick öven lite presentkort på bra butiker, en PASTAMASKIN av märket ATLAS av storebroder och av pappa fick jag en riktigt cool The Hobbir kortlek som används flitigt samt lite cash som jag ska använda till att hitta lite kläder. Ni vet problemet. Garderoben är full men jag har inget att ha på mig.
Idag tar vi det mest lungt och ser på film, njuter av Ben % Jerrys och har en riktigt härlig jul.


God fortsättning på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela