Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Länge sen sist

Publicerad 2012-12-10 21:56:37 i Allmänt,

Det var länge sen sista jag kände julkänsla. Ett helt år sen :) jag älskar julen!!! Dofterna, ljusen, värmen, paketen, sällskapet.


Är uppväxt med att få paket varannan dag hela december (syrran fick de andra dagarna) iår får jag ett paket varje dag av mamma. Hon skickade alla till hjärtat så jag inte skulle gå godzilla och öppna alla på en gång. Än så länge hat jag fått tomtar, choklad, bakformar, duk , strumpor m.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela