Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Nästan värt det

Publicerad 2012-11-30 11:16:17 i Allmänt,

Igår var första dagen på jobbet på en vecka. Gick kanon och allt var härligt :) efter jobbet blev det gokart med kollegorna. Hade redan träningsvärk i benen efter att ha gått hela dagen för jag fick äran att göra andra uppgifter :) (brukar mest sitta på jobbet) kom hem med världens värk, tog ett bad och gick till sängs.



Idag jobbade jag 45min och gick sen hem. Har så ont i benen och det var alldeles för lungt på jobbet så tog några timmar ur timbanken och knallar nu mot tåget hem :) imon är det december gott folk :D God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela